time to sätta litte fart tror ja


klockan är ett o ja har fortfarande inte gjort allls de ja borde ha gjort dvs sminka mej osv. ja vet inte vad ja ska ha på mej idag.. blöö.. desvärre harja inte så många val, tre tröjor en klänning o inga byxor. vad säger ni? om ja inte vill dra runt här på jorden med tisha o björborgtroser tror ja att min outfit idag kommer bestå av just klänningen..
Idag har jag utnyttjat neas dator till max och av någon anledning har jag fått en litten småfobi för 'gulliga' o 'sockersöta' små modebloggare som bloggar om blommiga teserviser osv osv. det finns en fiiin linje mellan gulligt-coolt o gulligt-fjomp! med det vill ja lämna ett litet tips till er alla, dont read 90% av alla bloggare som finns på devote :) näe men av ågon anledning hittar jag copycats till max där! alla snor av alla! men the pioneers of devote är ganska bra faktist, om ni ftr va ja menar?? :) en som lyckatsmed gulligt-utan-futtinutt och som lckats att fortfarande hålla de på nån modenivå är andrea. lyckosten har skaffat sej ny bloggdesign oxå! shcnyggve! värt o kolla in!
nu sk aja sätta fart! puss
<3

Kommentarer
Postat av: andrea

SOFIA är sötast !!!!!!!!!!!

2008-07-15 @ 22:01:48
URL: http://neveerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0