måndag

hej, alla mina läsare.. inte så många antar jag.. men men alla läsare! förlåt för min ouppdaterade blogg! hemskt ledsen att i tider som dessa (sommartider utan internet på landet) att bloggen blir lidande och inte växer..
idag iaf hörrni! då ska jag in till stan o kolla lite, för stålar tills imorrn antar ja så idag är det lägga undan-time. satsar på ett par stentvättade jeans från cheapmonday på rean om ja har tur! sen blir de en emil-keps!
fasiken att andrea den lilla plutten drar på svenne-kryssning till åland idag och kmr hem på onsdag när ja åker! bajssilorwi! meen ja kan trösta mej med att natta o nea är hemma!!! :D ska slagga hos nea tiss på onsda tror ja! ska bli apkul.
till sist vil ja hälsa till kenny att han är bajscool och att ja är apglad för hans skull! (du vet vrfr) :D!
bjussar på en bild av mk schnyggve deluxe :D!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0