ball and chain och ett majs sms

har vart uppe sen gryningen imorse! klockan halv nio gick jag upp!!! :O hade fått ett sms av andrea som påminde mig om att det är 16 dagar kvar till wow! nu börjar nerräkningen!
satt uppe hela natten igår o lyssnade på janice joplin. jag behöver meeeer ja är beroende!
uh, ja orkar inte tänka på vad jag ska göra idag. det ger mig ång-hest. det mesta ger mej det nuförtiden! jag örkar inte såå ja kör på skjutaundan-stilen. de funkar hyffsat. whateveeer. urkurkurk ja är så trött på allt just nu o bara tanken på att åka till landet igen ger mej badchills :S jag är så passiv på landet!!! det finns inget att gööra! inget som jag känner att jag vill göra med mitt liv iaf! jag står inte uuuut! när vi har flyttat då ska ja vara hemma hela sommrarna! bara steka i solen i betngdjungeln.


ja känner mej som världens bitch men så är det ibland antar jag..
with luuv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0