addicted


normal bild på mej o sonnie i tältet i arkösund

im fuckin addicted av allt idah! vatten, chips, pengar, köpta saker, älskling.. allt!!
har haft grymt skönaste dagen på bergen vid kristineberg idag med nea!
vi badade apmkt o solade o sen drog vi till city o köpte saker. en skiva till far, jeans (!) apsnygga o apbilliga.
sen drog vi till vby o nea gick hem blablabla vad tradigt detta låter meen sedan inköptes det en urfin kjol på  indiska o ett par gula gladdisar x)! ville ha et par men som inte e så vanliga om ni ftr o där på topshop var dom! det fanns ett par lvar i min strlk. 150 spänn är inte illa så nu är jag universums lyckligaste! ja kn mej som en prrinsessaa :D
idag fick jag även ett sms o ett samtal från älsklings-sonnie! ja kunde inte snacka o hon hade rast på jobbet (hon jobbar på en bondgård, coolt va!?).. Jag saknar henne grymt mkt! o malin saknar jag med! yeahyeah,.. nu ska jag musikterapia mej...
luuv<3

Kommentarer
Postat av: markus krunegård

haha vad söta

2008-07-28 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0