resumé 2008

2008 har vart ganska crappy måste jag säga. jag pallar inte gå igenom heeela året i händelser. men en sak som utmärkt 2008 är mina hårfärger. kan resumera dom! :)
(haha jag kallar mig sj littleemissunshine, ironi ellr vad?)


detta var nyår07-08, dock efter tolvslaget så jag räknar det som 08! jag var snygg och blond och lycklig.

nån sa att jag skulle passa som brunett så vips var jag det.

ville vara blon igen. det gick åt helvette, morot its is!

nån blondering senare..

haha. blonderade och blonderade och blonderade. gud vad jag kämpade.

gick till frissan och fixade till allt, dock glömde hon utväxten. gick runt som en polsk hora ett tag oxå.

hade lite gul-blond-liknande hår hela sommaren.

sen konfirmerades jag och blonderades och nu var det så gott som platinablont.

sen lekte jag lite i solen och det blev vitt, det höll i sig tills på hösten.

fick utväxt igen och färgade till min "vanliga" färg. trivdes rätt bra. slippa tänka på allt o sånt där..

ja..

sen förstörde jag allt och gick och färgade rött.

så nu var det slut, pic a favourite! ganska kul, har inte tänkt på dehär förren nu.
satsar på blont igen tills i sommar!! vad tror ni? jag tror att det kommer gå åt helvette! hihi, det gör det alltid.
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg ! :)

titta järna in min. kram !

2008-12-30 @ 22:24:00
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0