nyårslöften


mina nyåslöften:
1. Bli en bättre vegetarian.
2. Testa att vara vegan efter att jag har blivit en bättre vegetarian.
3. Gå på alla konserter och festivaler jag har råd med.
4. sluta röka
5. börja träna-banta/gå ner 10 kg
6. bli lycklig
7. gå på krogen och träffa ett aik-fan/f.d. hockeykille
9. åka finlandsfärja
10. köpa vita spetsiga lackstövlar och klippa (o)modern mamma-hockeyfrilla
11. skaffa lösnaglar.
okej punkt 4-11 aint gonna happen. höhö. okej, det är konstaterat: när man är sjuk har man inget liv.
<3

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Soumen laiva är skiten!

Om du vill gå ner ett par kilo så joina Ung vänster och åk med på deras veckor kurs i Motala. Du kommer att gå ner ett par kilo utan tvekan. Det gjorde jag förra året.

2008-12-11 @ 22:22:09
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0