men mina stora drömmar dom flög som satelliter.



jag, min syrra, en tidig fredagseftermiddag, en varm plattång, en kamera och julmust. det tenderar i detta.
lyckas göra en halv boobflash. men man såg inget! tänkte bara på mina yngre läsare, vill inte sända ut fel signaler. jag är ju trots allt ett föredöme för många unga tjejer där ute:)                 -.-
igår vart jag på en halv-värd fest (i typ 45 min) sen drog nea och jag till 60 och klagade på män.
PARKEN ÄR BÄST!!!!!!!! tur att dom är support på markus krunegård! wohhooooooo!
dock är dom liiite familjen-influenserade. lite softare och mer betydnade text liksom. *överanalyyyyys*
nu ska jag lussa, sen på alateen, sen träffa mamma, sen träffa nea, sen färga håret, sen lämnar jag resten åt fantasin.
<3


Kommentarer
Postat av: malin

parken är guuuldddd ohja <3

juste nu kan jag svara på din kommentar också,

men ellerhur varför vad är grejen med byglar som trycker in i ens revben så man går och lider egentligen, sen har jag inte så stora bröst heller satt men hey så länge man är bekväm med sig själv bara :) det finns värre problem än ett par håriga ben också.

2008-12-06 @ 16:45:14
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0