kristians julsång

kollar på musikhjälpen, och där står kristian anttila med en hund på huvudet och sjunger världens bästa jullåt.
MJAAaaaaaaaah, okej han ser ju ganska bra ut... minus den gigantiska pälsmössan. vad är det?? hitta han en död katt på vägen o ba: ooo vilken fin, splash, ja sätter den på huvvet.
nu ska jag laga mackor med chevre´för vi har inget vatten. jag hade ett glas vatten som jag hade sparat som jag fick använda... o ja va tvungen att pissa så pappa sa att vi fick pissa en gng per toalett. vad är det för jävla robinson-lek dom använder för att jävlas med oss??! SICK BASTARDS!
KRISTIAAAAAAAN ÄÄÄÄRÄRÄRÄRÄ BÄÄÄÄÄST. WIIE
<3

Kommentarer
Postat av: andrea

duu, fiaa...

äru på att gå på mando diao i april biljetterna släpps på torsdag kl nio!!!

2008-12-16 @ 08:56:38
URL: http://neveerland.blogg.se/ny
Postat av: Linnea

jag vill gå, it made my day!:D

2008-12-16 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0