it's gonna rain now that's for shure.

fick ett trevlarns kul sms idah:
it's pretty cool how u bought those buses and put your name on them!
från Gabriel min kära vän från hamburgerland som stannar i sin visit här, på söder.. han plockade mej på stadsmissionen i måndags..(kanske ska man bosätta sig på missionen, kan ju kirra en helt ny telefonbok där wtf.??)
de var ungefär det enda roliga som hände idag. och såklart när jag var med mauritzzzz på em. sen fick jag bara pms o allt sket sej. (o nu har min fot somnat ajajajaj)
jag knr mig barnslig o vill bara gräva ner mej i en koja och dricka oboy och lyssna på min musik för alla andra är jättedumma. ingen gör som jag vill. de är bajstråkigt och jättejätteJÄTTEstörande.
nån tant är här och pratar med pappa om olja eller vad nu annars som kan vara viktigare än jag :(
nu ska jag göra oboy. så de så. jag knr mig som Lotta på bråkmakargatan och DET KÄNNS BRA!!!!

1. Jag saknar marius
2. jag saknar nea, malin och sonnie, jag vill ha dom i min säng nu så vi kan ligga och dö av värmeslag och garva åt meningslösa saker och tomt babbel.
3. jag vill ha fin hy.
jag gillar inte julen så mkt längre. allt är så jävla rött! snart ska mitt hår bli rött också.. mhm, jättekul kommer smälta in i ALLT! WOHOOO precis vad Jag strävar efter..


OBOOOOOOOYYYYYY

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm du har likheter med grinchen, lilla neggo, tack för ärligheten i alla fall;)

2008-12-05 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0