söndag

idag var det visning, hängde med andrea i stan, vi åkte till hagsätra o tebax. träffade massa peeps på tuben oxå. vart med marius litte oxå. sedan snackade ja me nea o sen med far.
jepp dagen o speed men ja orkar inte förklara allt.
IMORRN BÖRJAR SKOLAN!!!! WOHHOOOO. ja e fett pepp på riktigt?! vetefan vadja fick de ifrån!??!?!?!? :S weird men ja tackar o tar emot. nu borde jag sove eftersom det är en dag imorrn o den dagen måste jag gå upp klockan havl 8!!! så ja kmr dö ungerfär. detta kmr jag nog att sakna mest. sitta vid datan på kvällarna! usch nu fick ja liitepite ånghest.
yeahyeah. javene vad jag ska ha på mejheller men ja litr på andrea som sa efter att ja bad om råd: jabvene men du brukar alltid få till det :)
känns inte så viktigt nu.. ja pallar inte.

justee dagens låt coldplay-violet hill för ja älskar coldplay o dom e bäst i världen o så.. (förresten skall jag och pojken min se dom på glooooben 17 september x)) hihi va tvungen o seja de för ja e så glad för de! :D 
nu ska ja sova!
luv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0