marius+sofia=sant naaaaaat.. jo

okokokokokokokok din mamma o pappa. /mauritz
sofia o marius hära. eller a sofia nu för marius tar bilder på sej själv i spegeln! han vägrar när ja ska ta bild på han men på sej sj i spegeln går bra! mm skitkul
:D han vill radera 99,9% av alla bilder oxå! o på 0,01% av bilderna är han knappt meeeed
nu kom han så ja ska sluta snacka skit om han xP
fuk yaa, jag sitter på henne nu, hon kmr typ spräckas av mig (asso själva hon, inte analen).. eeh aa.,
vi lyssnar på nerd fast jag igenkligen inte vill ´, lr jo men jag vill lyssna på basement jazz, lr jag säger iaf så men dt heter igenkligen basement jaxx, wanna  know more of my not interesting stuff? nej, tänkte väl det...'
bye bajs,
herråååååååååå
luv<3not jonotjonojijytbjoböjonjouboyhp86tylbibyhnoooot!


kolla vad snäll min pojkvän är mot mej!!
ska ja dumpa eller????

Kommentarer
Postat av: marius

meh, nu får du mig att höras som en riktig taskmört.. det var inte jag som skrev (själva hon, inte analen) o det var hon som la upp bilden på mitt finger som pekar mot henne, hon kunde valt hundra andra.. det var bara en skojbild, inget seriöst såklart..! hoppas alla läser detta!!

2008-08-16 @ 14:01:16
URL: http://wordswewrote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0