lusfior





ja ska nog blogga liiite liiite :)
men bara då och då om trevliga saker i mitt liv!
igår var en sån sak. vi fick reda på musikalen o vi ska göra annie, jag blev annie :) wiie.
jag blev urgla´ sedan såå fikade jag med nea på string o vi snackade med en skön snubbe o ja lärde mej ett o annat om livet. vi satt där o snackade i många timmar sedan bar det av hem till linnea med natta fför käk o avlusning. jeppz its true. nea fick löss. nea smitade mej, jag smittade marius, marius har smittat x antal pers (antalet är ånnu okänt)ja smitade även syster min (som nu är o smittar sina kompiasr! ja alla har typ löss nu. de e ganska roande tycker jag!
nu ska jag hem till nea o sedan på fest. har även lånat hundra skivor på bibblan. här ovan ser ni mej o marius. ja gillar att ta kort på oss... javene om marius delar det intresset :)
båda har även här lusmedel i håret :D!
luuuv på er<3
juste dagens låt: weezer med pork and beans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0