hela världen är så underbar bara man får ett svar


jag har världens bästa pojke! :)
jag pratade lite med honom på telefonen idah. men vi sa at vi skulle ses imorrn. sedan för en stund sedan så fick jag ett sms: sover du eller?
näej svara ja såklart :) sen fick ja tebax: kolla utanför ditt fönster.
så bara står han där!?! jag dog, så ja gick ut (för ja uppstod igen nämligen)
sen så bara va han där. allså, ja älskar den människan!
uh denna dag har bara varit för hemsk och för bäst på samma gng. mitt liv är så jävla sjukt. de kan ni fethajja!
seyu tomorrow
<3

Kommentarer
Postat av: andrea

Naaw , de högg till i magen dära, haha , blev glad och lessen på samma gång , glad för dig , lessen för mig jag vill oxxoo ha kille!!!!!!!!!!!

PUSS

2008-08-19 @ 15:27:03
URL: http://nevererland.blogg.se/
Postat av: marius

hihi, älskar dig jätte mkt... nästan för mkt.. helt sjukt :) puss

2008-08-19 @ 22:45:17
Postat av: sanna

naaj?! fy fan va gulligt! :O :)

puuuss

2008-08-23 @ 00:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0