cobrastyle

gdmornin peeps!
idah ringde ja o väckte morris x) igen! jeej me.
ja sitter nu hos neapea o har sovit här! mysmys. vi har gjort grymmaste kaffedrinken o igår gjorde vi värsta laxsalladen! vi e så jefflarns grymma! värsta mästerkockarna! :)
idag är jag glad. wihhii. ska träffas sonnie o fika litte också. ska träffa marius oxå. ja måste tvinga hnm att gå till doktorn o kolla hans hals, hypokondriker som jag är förväntar jag mej såklart det värsta typ.. men de e säkert inget! :) bara inte jag får halsfluss, då måste ja ta bort mina halsmandlar för ja har haft det så många ggr förut.
dagens låt ärgyrrmmmaaaaast ja dör den e så bra! såklart ska ja se dom ockxå x) på popaganda! wohhoooo
här har ni teddybears sthlm med cobrastyle. enjoy looots
nu ska ja ut i cyberrymden igen! seya!
luuv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0