B-daaaaaaaaaaaaaaaay



kladdkaka bakad av andrea till meej:)!

snyggismalin som har så jävla cool stil så man dör!!

sovande snubbe på tbanan. förlåt snubbe! men ja har aldrig garvat så i hela mitt liv typ!

när marius började drvia med han garva jag ännu mer! :')

femtisen (yesyesyes inte fjortis) själv :)
en väldigt bra fölsedag hade jag! fika på string med kompisar, massa grymma presenter x) bästa var nog ett kort av nea där det stod:
"det är i motvind och inte i medvind en drake flyger" -fia du är starkare än du tror. jag älskar dej du ger men tonvis med lycka!
det är nog den finaste presenten, komplimangen ja nånsin fått :') nea är bäst! som malin sa: hon är så bra, hon tänker så mycket! :D
tack allihopa ni är grymma!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0