2 weeks!?


såhär såg dagen på kristineberg ut ungfär. :)
till nått slags mål (kanske lunch?) åts det vattenmelon, nötmix o limevatten.
sedan badades det, pratades o sen drog vi o köpte ben&jerry glass. cookie dough för min del. jag dör för den glassen.
sedan drog ja till mariusparius o åt o kollade i balla tidningar o lyssnade på tegan and sarah. han skulle ut o partaja med sina chompisar.. buhu ja vill också! meeen etersomatt det bär av imorrn så blir de inget för mej.. mot tha west coast! grebban närmare sagt! sedan är det för er som har missat (ingen??:P) WAY OUT WEST.
jag kom idag på att det är 2 veckor kvar av sommarlovet :O!?
helt sick in tha head!jag får ÅNGEEEST! vene vrfr menmen. ska tänka positivt..
 aja peeps nu är de som de är o de e bara o gilla läget.
nu drar ja! ses om 8-9 dagar!
luuuuuv<3

Kommentarer
Postat av: maaary

visst suger det att lovet e snart sluut

haha som sakt "de e bara o gilla läget"

2008-08-03 @ 22:45:27
URL: http://maryzaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0