wednesday

jag skriver alltid bloggrubrikerna på engelska typ, det förvånar mej att jag ens kan det! jag sköter inte riktigt mina läxor, klockan är nu 23:31 och mams och jag kom precis hem från rigmor. idag har jag träffat marius, gått på teater i kyrkan och vart hos rigmor. det var en snubbe som stötte på mig i kyrkan vilket kändes lite halvweird eftsersom han inte var som alla andra, han hade någon slags störning. I början var jag bara jätteglad att han snackade med mig  och bara var allmänt social, jag gillar sånt men sen blev han föör närgången och försökte ta mig i handen och så men nea och jag smet ut lite innan.. nu måste jag verkligen slagga, jag känner att det kommer bli ett rent nöje att gå upp klockan 06:10 imorrn.. grattis förresten till min kära faster som fyller år idag!! xoxo<333

Kommentarer
Postat av: sonniiee

love yaa

2008-04-10 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0