vår-lördagg

idag har våren kommit och hälsat på i lilla svealand. jag såg inte så mkt av den om jag ska vara ärlig. Nea och jag var klara med våra 'morgonestyr' vid 4-tiden ungefär (efter en helt grym gårkväll) och vi drog då in till stan under en trött tystnad. jag införskaffade en skiva till syster min på petsounds. Det var miss li's debutskiva men jag såg på hemvägen att naim yeal hr släppt sin skiva nurå och ändrade mej sååklart men med min vanliga tur var skivan från petsounds inte plomberad men pappa sa att det inte gör ngt o att vi behåller den. Ska köpa naims skiva imorrn dårå:)
dagens outfit var vääldigt "tidigvår"-inspirerad :) jag hade leggings utan strumpebyxxer under:
image12
image13
sen fick vi en trevlig överraskning när vi lagade mat till oss: en hackspett satt utanför neas fönster!! omg, jag börjar låta som en pensionär!!! ujuj, det måste vara den här vårhysterin som drabbat oss! små fjortis-tjejer med hotpants, folk som fikar i parken, nea som svävar på rosa moln.. listan är ändlös! image14
nu ska jag plugga in sarabareilles "love song" som jag för tillfället inte kan få nog av och kolla på brolle jr.s kör i körslaget! xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0