vååår

image40image39
image41
haha, andreas och min modebloggarpose ser ni här över då! :) och litte andra vårbilder utanför gympan idag!! gosh jag älsker vären allså! :) har hunni prata med nea idag om litte halvdjupa saker också x) och så var jag tvungen att stanna litte extra i skulan för o snacka med min engeslalärare, en positiv grej är iaf att jag fick mvg på bip-testet på gympan idag! helt sickk allso! Jag fick mvg på ett konditionstest! hujedamej! har snackt lite om min konfa-fest, som kommer äga rum i sommar, med mamma, heela tjocka släkten kmr! hihi, ska bli kul faktist, allt låter ganska najs just nu iaf ! nus ska jag läsa lite biologi sen ska jag läsa massa solo, nöesguiden och rodeo! älskar o läsa sånt! jippie:) sen ska ja ut o gå medd mams hihi, får se hur det går! seyaall later xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0