today thursday,

pratade med nea idag och hon sa att jag har blivit jätteamerikaniserad när jag frågade om jag skulle spara hennes "label" från hennes nya jacka som hade råkat hamna i min väska! kanske jag har det? det är väl bra i sånna fall..? haha för sen drog hon till med: så vaddå gillar du deras politik eller? är du ett fan av bush kanske?? fast vääldigt mycket hetsigare :) dagen spenderades i skolan där jag och andrea smörade oss till att få följa med och möta de franska utbytesstudenterna som ska bo hos några personer ur vår franskagrupp i en vecka. vill tillägga att  varken jag eller andrea ska ta emot ngn x) men att missa biologin, gympan och engelskan bangar man inte på:) vi tilldelade oss själva en ledig eftermiddag som tillbringades mestadels liggande i nåra sketstora sittkuddar i k:fem där vi störde allt och alla genom att prata med dem och snacka skit om allt och alla :) kändes bra att få lite ur luften, speciellt när man har pms.
folk gillar tydligen att ringa till mej, fick typ 4 skumma samtal idag, jag drev lite med dom jävlarna, sen pallade jag inte ens hänga kvar utan bara la på.. jag funtar på att göra chokladbollar! är extreemt sugen på det!
image5 
den hetaste bilden som jag hittade från idag (jag är seriös).. veeery slapp dag för min del, sminkade klart mej på lunchen eftersom min morgon iiinte riiktigt räckte till, är så suttans trött allså! men det är så värt det! timo räisänen ÄR bäst live! den bästa jag sett faktist! trodde inte riktigt på det nästan. han har ett så speciellt sound så det låter precis som på skivan när han spelar. det är grymt! nu sitter jag och lyssnar på hästpojken och funderar litte. vi ses senare!  :) xoxo<3

Kommentarer
Postat av: sonniieee

äntligen äntligen älskling, kan man börja skriva lite kommenaterer på din blogg!!! Håller med om att blogspot suuggge. Saknar dig mestb mi hbibib lava

2008-04-03 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0