tjockisdagen forts. CHECK THIS OUT!

image79
dagens outfit! dock utan strumpbyxer som var med hela dan fram tills em. kjol-monki, linne-h&m, wayfarers-rayban
image80
KOLLA DEHÄRA!?!?!!!!! bara been liksom! hurofta ede man ser de i april?? tihi! här ser ni andreas och mina härligt vintervitaben andas ut i vårsolen på fridhemsplan där vi stannade och käka glass på gelateria italiano som förövrigt har sthlms goaste glass! så jeklarns najs! så nu är vi tjockisarnas tjockiasar! jag älskar att va de x)! de e sååå gooot! förövrigt har det inte hänt någe kul idag förutom dagens skämt som andrea kom med i morse! fyfaaan va jag garva! både hon och jag tycker att det är liite vääl uppblåst de här med engla och allt och hon hade vääärldens bästa skämt idag [som jag inte tänker skriva här för då kommer alla bomba och döda mej] och vi garva som apor hela dan och kom på massa nya skämt också! x)
är lite tröttis idag, blev lite sent me marius igår o jag tror att pappa vart liite lack men jag va pissglad så jag ägde hnm lite sen hahah...  imorrn är det valborg hörrni! fett sköjj! nu ska jag göra något annat vikigt typ.. :) seyaa<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0