the wednesday's


Idag har varit en helt grym dag, allt började bajsbra, väärsta flytet hihi, älskar när det är så! va väärsta snygg också x) hihi, sen var det två lektioner sen studiedag så vi drog in till stan och på t-centralen dit vi åkte för att hitta malin ett par jeans såg vi Richard Wolff!! gryym coolt. Sen drog vi till söder och satte oss på string där Josefin Crawfoord satt till höger om oss! baallt 8) Det var Andrea, Jag och Malin från början och sedan så kom nea också! Vi blev riktigt flummiga vilket var eextreemt kul! vi satt och drog gamla skämt och sedan började jag och andrea vifta med armarna och leka italienare när malin skulle berätta en grej vilket var eextreemt kul också! hihi, a, sen drog vi till stadmissionen där andrea hittade en grymt söt blåochvitprickigkjol och malin en tröja! sen drog vi vidare till petsounds där jag köpte Håkans debutskiva!! woohoo! Malin och Andrea slutade där och drog hem men nea och jag fortsatte med skrapan där det inhandlades en fodralkjol på monki för ynka 100 pix! [bild kmr] sen hem till nea för att ansa mina ögonbryn. Det var tänkt att nea skulle hjälpa mej men hon drog ut på det något så extremt och sen loggade martin in på msn så hon satt där och gullade ist x) men frukta icke! jag tog saken i egna händer och mycket rök men snyggt blev det! sen var det ungvänster, sen har jag bråkat med mina päron också.. de var min dag!
image38
håkan och polly! vilken höjdare allså! men ingen skiva slår håkans nya x) nu spelas jag är inte skyldig nån nått längre hihi så nu ska jag lyssna och bara ta in! gonaatt allihopa! xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0