sunny days

today was a pretty sunny day, var astrött efter gårkvällens aktiviteter, jag gick hem tidigt men jag satt uppe vid datan aslänge. har vart litte depp på sistone och jag har mina skäl men det blir lite själhelande ikv nä jag drar till farmor min :) va o "grattade" sanna :) nea jag sanna o natta låg o solade på sannas baksida och käka chokladbollar och kladdkaka. very najs!
image50
hhahaha den mest normala bilden på mej hahaimage51
nattalööv och jag<3 (kolla in himlen bakom)
image52
nea och jag<3 inga pics på sanna meen de kmr ;)
pusshej<3

Kommentarer
Postat av: MANGO

hihi jag älskar hästpojken jag med :)

2008-04-20 @ 17:34:04
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0