sundays

image18image19image20image17
bruden på bilden råkar vara min syrra och idag den 6 april råkar det vara så att hon fyller ååR! Grattiiss! foto: jag! jordgubbe: jordgubbe. var på konfan idag, det var inte så farligt, ganska okej faktist. Fast jag är så jeklarns trött! jag har sovit typ 10-11 timmar den här helgen. efteråt drog nea och jag till petsounds som inte hade yael naims skiva och precis stängde ändå så jag drog på egen hand till åhlens city där jag dessutom hittade typ 5-6 skivor på rea som jag själv ville ha! men när man är fattig student som jag nöjer man sej med nerladdade tråkiga skivor :( ska köpa massa skivor nästa månad! :) nu har vi precis käkat och jag sitter här med en drös läxor som ska lämnas in imorrn men jag tror jag skippar lite av matten och religionen, men nu ska jag skriva en bokrecension som jag ska ha muntlig redovisning på imorrn! ska sen kolla på parlamentet tror jag, ojj! det börjar om tio minuter men jag får väl skriva i pauserna :) xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0