sunday-dom där skorna

dear oh dear! nu är det tekniskt sett söndag, klockan är 02:51. idag står tårtbak på listan. jag fick inte vara med och baka sannas officiella tårta så jag och malin ska baka en egen. resultat kommer att synas i bloggen! har haft världens najsigaste helg! fredag sov jag hos marius, lördag var jag  med malin i stan, sen på fransk middag hos faster och sen träffade malin och jag marius och jonte.

image28
ifredags hjälpte även hanna och nisse mej att färga mitt hår litte också! vi smet in på dinsko och jag hitade the loves of my life! dom där skorna allså! jag är förälskad! nästa månad d¨å jävlar! nu ska jag ladda upp den nya söderdansen andrea och jag gjordei torsdags när vi va på väg till string ! :) länkar den senare! xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt för tårtan älsklingar! Ni sjöng finast på donken! :'D
älskar er massor!

2008-04-13 @ 18:54:32
Postat av: malin

söta skor:)

2008-04-18 @ 00:43:26
URL: http://mand3lm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0