piggeeliin<3

image71
jihiii, jag sitter och snackar med nea i tlfn och käkar nötmix eller vad de e :) har även redan käkat min favvoglass som jag märkte att ngn köpt hem!!!! O-M-G! jag kan inte beskriva kärleken jag har till piggelin! nu har jag en halvtimme kvar sen måste jag plugga rumpanur mej, jag som trodde den här veckan skulle bli chill utan läxor men icke sa gertrud, två grejjer till religionen imorrn, verbprov nästa vecka, hk-prov och matte ska det pluggas till idag. men imorrn kanske de bli chill?? aja, men man får tacka för de lediga dagarna som vi har efter valborg iaf!! :) thnx! xoxo<3

Kommentarer
Postat av: marius

va söt du va i min mössa, du borde få den! me love piggis oxå..

2008-05-01 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0