mååndga @ nea

det är måndag.. bara.. fyfan, ser inte fram emot veckan. jag är fett deppig, alla är typ fett störda just nu.. sitter hos nea nurå :) jag och martin tog en titt förbi ikv, vi har käkat middag och kollat på sjuka klipp på youtube, sen har jag hunnit prata med sonnie också! fett bra att höra av henne! jag saknar henne apamyckeeeet! menhon kommer på fredag!!!!!! sen en till som är baorta och är mkt saknad är marius som åkte iväg i en vecka nu för o ha slöjd med skolan typ :( jag kommer döööööö, alla bara inte finns hhär:( okej jag får hänga på nea och martin lite till nu måste jag plugga sen ska jag störa dom (dom ligger i andra rummet och hånglar) så ska vi ut o gå! ha det bäst<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0