livet rockar fett allså!

Livet rockr fett maddafakkers! av min systeryster fick jag utan anledning idag en lasse lindh-singel och en ros!!?!?!? wtf!? taack iaf älsk hihi<3 har chattat och flummat hårt med andrea till the hansons också!!!!!! ÄLSKAR THE HANSONS!!!! sen vill jag bara hälsa till alla fans därute att jag har världens grymt söatste pojkvän också! wihhiiii och världen grymmaste liv förövrigt också! omg jag blir fett lycklig av gammal hansonmusik! hihiii. 

image42
 jag och syrran i ett regnigt paris! detta är taget på en bro över seine och i bakgrunden ser ni louvren! o sen har vi ju det snyggaste på hela bilden! JAAG! och en som är på god väg: Syrran! hahahahahah ödmjuk man kan vara!???? men jag är lyckeliiiig!!!!!!!! ihiiiiiiiiiiii, okej damp???x) ajaaa puss på eeeeeer<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0