jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

image30
ännu en egobild, men än så länge är jag inte i närheten av stina-lee!? aiight? ni säger väl till när det blir på gränsen?? :) hihi, omg jag älskar söndagar! jag har bara  tagit det lugnt sen jag kom hem, jag satt i nåra timmar o lyssna på håkan, VILKET GENI HAN ÄR!, och läst allt i kulturväg som jag kommit över med mamma. riktigt trevligt. läste brux som dom nu har börjat sälja! allså det är ju så jäkla kul! jag måste samla ett crew o gå och kolla in qarnevalen! jag älskar det de ju så suttans kul :) sen lästa jag en gammal groove som låg och skräpade och sen svds kulturdel sen en massa bloggar. blogg.se gick på toa större delen av kvällen dörför kommer detta inlägg väldigt sent as usual men denna gng är det faktist inte mitt fel! nu ska jag sova och imorrn är det måndag men det täner jag inte tänka på nu får då blir det bara ångestpannkaka av alltihopa! pusspåer<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0