jag är inte skyldig nån nått längre!

image33
a, mitt knasiga liv fortsätter, men med hjälp av mina underabara medmänniskor känns det lite lättare! och såklartr med hjälp av musikterapi som ingen hjärnskrynklare i världen kan ersätta,
men wtf!? skrev precis värsta inlägget o sen bara sket sej allt!
men iaf! just nu kör jag på håkans senaste skiva och jag Ä-L-S-K-A-R spår 1,2,3,5 och 12. Nea du vet vad jag snackar om :) och alla dom som inhandlat denna bit guld fattar också! för er som inte fattar ett skit tycker jag synd om faktist, ni kan inte veta mycket om livet ni?? :) jag tycker att ni ska ta och springa till närmsta skivbutik och köpa er lite lycka! för det är det denna skiva är! ren och skär lycka med inslag av jääävligt bra texter som funkar som exemplariska ledljus i en mörk tunnel i form av en förvirrad tonnårssjäl (som då i mitt fall :D ) okej nu ska jag sova, vill bara säga tack till älsklings malin och nea! tack för att ni finns! :) jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är er!<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0