it's indierock'n'roll to mee

image57image58

en timme med kö på tuben, stuck in ängbyplan resulterar i MASSA egopics på andrea och mig! käns lite indierock'n'roll-stuk på picsen x) eller at least i wish! men liite kanske:)? malin pluggade litte:) sen bar det av till string för i fira av biologiprovet sen till stadsmissionen där en tisha med nån snubbe på blev min för ynka 20 ppics! morgondagens outfit kirrad, föövrgit saknar jag marius och tjatar om det hela tiden.. sry folk i min närhet och kära läsare, meen så är det ibland! ska nu kolla lite bloggar och så, åt sen donkenmiddag! hatar sena middagar, man hinner inget på kvällen, vi blir nog sent i säng vi.. med vi mena jag mig sj och alla förkylningsbakterier som härjar i min hals och i mina slemhinnor, aa lite too-much-information dära meen whatevah.seyaa<3

Kommentarer
Postat av: E L L E

fina bilder.
kramkalas!

2008-04-24 @ 16:19:36
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: MARIUS

naaw saknar dej meed älskling!!! puss på dej e snart hemma..

2008-04-24 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0