if I had eyes

image29
sitter och läser bloggar och lyssnar på Jack Johnson och tycker att livet är allmänt chill och bäst ungefär. här är dagens snabbt ihopslängda outifit: vit och sådär lite småmysigt smutsig tisha, urtvättade cheap mondays, jackan såklart och sjalen som jag fyndade (på göteborska haha) på blammo igår. idag har malin och jag bakat äckeltårta till sanna som fyller byxmyndig imorrn! :) den blev päckeläcklig men vi ska baka en riktig tårta sen tll henne:) hon och natta satt och chillade på donken med lite peeps så vi gick upp dit och sjöng och bjöd in oss lite dära och satt och va trevliga en stund. sen satt nåra fula fjortisar där också och kollade snett på oss och sen innan dom skulle gå så dumpa dom deras skräp på vårat bord??!?!?!? va liksom? vad har vi gjort dom? menmen, om ni mot all förmodan sklle läsa detta så hoppas jag att ni får en trevlig dag där ni kanske får lite självinsikt eller så :)
ni måste lyssna på den här låten som bara jag just nu älskar!
http://www.youtube.com/watch?v=mVmbGsEtmFI&feature=related
justee den 17 maj är det koonsertfjert som gäller! vi ska bara kirra biljetter (som inte har släppts än) den här ggn är det markus krunegård! har bara hört en låt med hnm meen det är en av de bästa låtarna i hela världen såå.. ni hittar länken längre ner till höger i bloggen! vet inte hur den har hamnat där men den får vara kvar där x)
ha det bra! xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0