gdniight'!


image16
ligger här och kollar på litte videosar på mina kära men ack så kneppa venner, men nu tog videosarna slut och jag har inget att göra så jag bloggar litte. Imorrn ska vi på konfa. ska bli kul hoppas jag, känner mej uppriktigt sagt inte jätteexalterad, jag skulle nog hellre stanna hemma och bara chilla lite, men nu är det så att jag måste gå såå.. jag har ju lite plugg o ta igen också :S inte bra, inte bra. men nu ska jag sussa o drömma sött! justee! mamma knöt lite kontakter idag x) om man kan kalla det så? men vi ska iaf på vernisage på lördag vid midsommarkransen på söder! jag berättar mer sen! och så har ag blivit till-lovad ett par italienska skor av rigmor som drar till italien snart! :) okej nu ska jag sussa for real! xoxo<3

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken fin bild på dej :)

2008-04-06 @ 13:05:46
URL: http://jesssicca.blogg.se
Postat av: sofia

taack!! :)

2008-04-06 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0