friday im in lööv

image7
image9image10
dagen har varit till givande och livet har känts otroligt roligt verkligen. pepparpeppar. ovanför ser ni jag som har lite tråk på string när nea smsar och jag leker lite med kameran o luggen :) dansen var asrolig verkligen! fransoserna satt och kollade nr vi körde teknik med carmela vilket kanske inte var det roligaste för man är inte i sin sexigaste dager då meen vi släppte verkligen loss sen :) nu ska jag duscha sen möta upp marius och martin i vby och tsm ska vi dra till nea är det då tänkt..  OOOH! lyssnar på p3 nu och markus krunegårds nya skiva släpptes igår! jag älskar hans singel jag är en vampyyr!!! det är den bästa låten på länge. länkar den sedan om jga hitta den på youtube. xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0