du behöver aldrig mer vara rädd

image61
image60
today was a prettey good day. tog en massa foton på nea och på malin och mina fötter :) dock vid olika tillfällen. Hade orientering med skolan idag, tre i vår klass var med, resten var sjuka.."" sen drog malin och jag in till stan, vi kollade kläder och så sedan drog malin till dasnen och jag hookde upp med nea och vi satte oss vid kajen vid gamla stan och käkade godis o drack coca! nu har jag liite ont i hövvet allså :) (de va min middag) vi satt och snackade och snett bakom oss satt annika i Säkert! allt var görhärligt! solan var på plats också! x) sen vandrade vi till hornsgatan, högt sjungande på jag är en vampyr, för att kolla in stadsmissionen som var stängd ofc! men sen kom vi på att det var sofonight så vi stack dit men inget kul förutom beond rettro var öppet såå vi drog hem. nu ligger jag här o lyssnar på lasse lindh och ska väl slagga snart :) IMORRN KOMMER SONNIIIIIIIIE!<33 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0