Daagen'ss

Dagens outift:
image54
dagens skämt:
okej gårdagens men wtf..
andrea: haha aaa o om vi åker till w.o.w måste vi kröka liiite x) hihih
sofia: aa typ xider hahaha men då kmr det bli typ sofia-en halv v.cruiser-"aaaaahah"jag är snuurriiig*sofia däcker på mattebänken som en illustration när hon däckar på riktigt* medan du ba *andrea*-sjutton flaskor-"meen de här är ju inte kul de blir mn ju inte full på" hahah vi som va med tyckte de va kul x)
dagens känsla: vafan jag är tonnåring alla känslor kommer på en gång i mitt liv idag har jag känt allt.
dagens låt: nirvana-smells like teen spirit och markus krunegård-jag är en vampyr (as usual)
dagens par: madde o gonzo x)
dagens saknade: marius och sonnie<3
dagens sjukdom: förkylning
dagens tjockis: edgar
dagens snyggaste: nathalie karlsson
dagens 'mååste haa': spetskjolen från indiska
dagens längtobjekt: string imorrn+second handshopping (+såklart sonnies hemkomst och marius hemkomst)
dagens godaste: baguetterna jag proppade i mej til frulle imorse påväg till plugget samt två vanlijgeggmunkarna jag smällde i mej till pluggningen :D!
det var allt jag hade på hjärtat! ska sy upp min blåa kjol ikv! seyaa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0