beepapelula, bee-pap-e-luhula

med sista spåret på för sent för edelweiss på repeat hörs från högtalarna sitter jag här och har en underbar lördagsbrunch bestående av hallonsmoothie, kaffe, frallor och rodeo, nöjesguiden samt solo (i läsväg dårå). häärligt med morgnar själv! sen ska vi antagligen iväg på vernisage, andrea och malin kommer hit om 20 minuter så detta blir ett snbbt inlägg, har nämligen inte städat rumet och det ser förjävligt ut. är fortfarande väldigt glad! hihi ingen pokerkväll igår för malin åkte iväg tll vallentuna ( ;) ) ihiii, a, men vi va hemma hos martin och kolla på film ist! väldigt kul allså, lite halvflummigt sådär. på dagen var det dansprov som jag bajsbajsbajsbajspruttade på, jag glömde en grej som var min starka sida.. (som jag inte kan skriva eftersom alla inte gjort det än i klassen) :(:(:(:( meen livet måste fortsätta! litte pics från igår då! :)
image45
hahah, tre lyckliga brudar som just avklarat del 2 i dansprovet! nu ska jag stäääda! pusshej<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0